Istraživanje o navikama čitanosti 2022.
Organizatori Noći knjige, jedanaestu godinu zaredom, naručuju istraživanje tržišta knjiga u Republici Hrvatskoj – kao rekapitulaciju stanja u društvu kada su u pitanju knjiga i čitanje. To je ujedno i dalje jedino relevantno istraživanje koje govori o čitanosti i kupovini knjiga među hrvatskim stanovništvom. Zahvaljujući kontinuitetu, omogućava praćenje trendova kroz dulje vremensko razdoblje.
Kako bismo bili sigurni da rezultate možemo uspoređivati s prethodnim mjerenjima, pitanja o čitanosti i kupovini knjiga postavili smo na način na koji smo to činili i prethodnih godina: istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika reprezentativnih po dobi, spolu i regiji za populaciju Republike Hrvatske, u razdoblju od 1. do 18. ožujka 2022. godine. Korišten je višeetapni stratificirani uzorak te metodologija osobnog intervjuiranja u kućanstvima (CAPI).
Istraživanje je provela agencija Kvaka – Ured za kreativnu analizu.
Cijelo istraživanje na linku!
Izvor: Noć knjige